Regulamin
Regulamin Sklepu Internetowego.
Rozdział 1
Podstawowe pojęcia
Sprzedawca– Handel Art. PrzemysÅ‚owymi Tomasz OÅ›lizÅ‚o z siedzibÄ… w Skrzyszowie, ul. PowstaÅ„ców 11 posiadajÄ…cy nr NIP: 647-052-13-20 oraz REGON: 272160247
Sklep- serwis internetowy należący do Sprzedawcy, dostÄ™pny pod adresem internetowym http://di-diana.pl, za poÅ›rednictwem którego Klient może zakupić od Sprzedawcy Towary.
Klient- osoba fizyczna, która ukoÅ„czyÅ‚a co najmniej 13. rok życia, przy czym w przypadku nieukoÅ„czenia przez tÄ™ osobÄ™ 18. roku życia, wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebÄ™dÄ…ca osobÄ… prawnÄ…, której przepisy szczególne przyznajÄ… zdolność prawnÄ…, a która dokonuje lub zamierza dokonać zamówienia lub korzysta z innych usÅ‚ug Sklepu (w tym również Konsument).
Konsument- osoba fizyczna dokonująca czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Regulamin- niniejszy regulamin określający zasadny świadczenia usług drogą elektroniczną przez Sprzedawcę.
Towar- rzecz ruchoma, prezentowana w Sklepie, mogÄ…ca być przedmiotem umowy sprzedaży, szczegóÅ‚owo okreÅ›lonÄ… w zamówieniu.
Formularz Zamówienia - usÅ‚uga dostÄ™pna na stronie internetowej Sklepu, za pomocÄ… której Klient nie posiadajÄ…cy konta użytkownika, może dokonać zakupu Towarów.
Rozdział 2
Postanowienia ogólne.
1. WÅ‚aÅ›cicielem Sklepu Internetowego Di-Diana Modna Strona Internetu jest Tomasz OÅ›lizÅ‚o prowadzÄ…cy dziaÅ‚alność gospodarczÄ… pod firma: Handel ArtykuÅ‚ami PrzemysÅ‚owymi Tomasz OÅ›lizÅ‚o z siedzibÄ… w Skrzyszowie przy ul. PowstaÅ„ców 11
Telefon: 603699519
NIP: 647-052-13-20, REGON: 272160247
2. Niniejszy Regulamin okreÅ›la podstawowe zasady zawierania pomiÄ™dzy SprzedawcÄ… a Klientem umowy sprzedaży Towaru, przy wykorzystywaniu Å›rodków porozumiewania siÄ™ na odlegÅ‚ość.
Rozdział 3
SkÅ‚adanie zamówieÅ„.
1. Wszystkie oferowane produkty w sklepie internetowym sÄ… nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz zostaÅ‚y legalnie wprowadzone do obrotu na rynku polskim. Wszystkie ceny oferowanych produktów sÄ… cenami brutto, tj. zawierajÄ… podatek VAT oraz inne wymagane przez prawo opÅ‚aty.
2. Klient może zÅ‚ożyć zamówienie bezpoÅ›rednio przez stronÄ™ internetowÄ… sklepu pod adresem http://di-diana.pl/ lub e-mailowo na adres sklep@di-diana.pl, 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobÄ™. W celu zÅ‚ożenia zamówienia należy wypeÅ‚nić formularz zamówienia. Po zÅ‚ożeniu zamówienia klient otrzyma zwrotnego e-maila potwierdzajÄ…cego zÅ‚ożone zamówienie.
3. Po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia przyjÄ™cia oferty, rozpoczyna siÄ™ proces realizacji zamówienia przy czym:
a) w przypadku zÅ‚ożenia zamówienia pÅ‚atnego za pobraniem - realizacja zamówienia rozpoczyna siÄ™ nastÄ™pnego dnia roboczego po potwierdzeniu przez SprzedawcÄ™;
b) w przypadku zÅ‚ożenia zamówienia pÅ‚atnego przelewem – realizacja zamówienia rozpoczyna siÄ™ po zaksiÄ™gowaniu wpÅ‚aty na koncie bankowym Sklepu za zÅ‚ożone zamówienie.
4. Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon VAT, ewentualnie na życzenie Klienta zostanie wystawiona faktura VAT.
5. W przypadku braku zamówionego towaru na stanie Sklepu Konsument zostanie niezwÅ‚ocznie poinformowany drogÄ… e-mail o braku towaru i przewidywanym terminie jego dostÄ™pnoÅ›ci. W terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszej informacji bÄ™dzie można zrezygnować z realizacji zamówienia. W razie dokonania pÅ‚atnoÅ›ci ZamawiajÄ…cy otrzyma zwrot wpÅ‚aconej należnoÅ›ci w terminie 7 dni.
Rozdział 4
Koszty dostawy i czas realizacji zamówienia.
1. Realizacja wysyÅ‚ki zamówienia w Sklepie odbywa siÄ™ za poÅ›rednictwem Poczty Polskiej lub za poÅ›rednictwem firmy kurierskiej.
2. Opłata za wysyłkę :
a) 7 zÅ‚ – paczka polecona ekonomiczna realizowana przez PocztÄ™ PolskÄ…
b) 9 zÅ‚ – paczka polecona priorytetowa realizowana przez PocztÄ™ PolskÄ…
c) 15 zÅ‚ – przesyÅ‚ka pobraniowa realizowana przez PocztÄ™ PolskÄ…
d) 14 zÅ‚ – kurier GLS
e) 20 zÅ‚ – kurier GLS przesyÅ‚ka pobraniowa
3. Zamówienia skÅ‚adane w Sklepie sÄ… realizowane tylko w dni robocze. Zamówienia skÅ‚adane w soboty, niedziele i Å›wiÄ™ta bÄ™dÄ… realizowane nastÄ™pnego dnia roboczego.
4. Czas oczekiwania na przesyÅ‚kÄ™ wynosi do 3 dni od momentu przyjÄ™cia zamówienia do realizacji.
Rozdział 5
Formy płatności.
1. W ramach funkcjonowania Sklepu możliwe są następujące formy płatności:
a) za pobraniem – przy odbiorze
b) przelewem na rachunek bankowy Sklepu 85 8470 0001 2001 0022 8387 0001
2. Klient, który wybraÅ‚ opcjÄ™ pÅ‚atnoÅ›ci przelewem, jest zobowiÄ…zany do dokonania pÅ‚atnoÅ›ci za zÅ‚ożone zamówienie w terminie 7 dni roboczych liczonych od dnia zÅ‚ożenia zamówienia. W tytule pÅ‚atnoÅ›ci należy podać numer skÅ‚adanego zamówienia. Sprzedawca przewiduje możliwość wydÅ‚użenia terminu pÅ‚atnoÅ›ci w momencie otrzymania takiej informacji od Konsumenta. W momencie nie dokonania wpÅ‚aty w wskazanym 7 dniowym terminie zamówienie zostanie anulowane.
Rozdział 6
Reklamacja.
1. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność względem Klienta za niezgodność towaru z Umową w zakresie określonym w art. 556 i następne Kodeksu Cywilnego.
2. Sklep ponosi odpowiedzialność z tytułu 24 miesięcznej gwarancji sprzedanego Towaru.
3. Reklamacje wynikające z niezgodności towaru z umową Zamawiający zobowiązany jest kierować na adres e-mail sklep@di-diana.pl Sklep zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie 14 dni, a gdyby to było niemożliwe do poinformowania Zamawiającego w jakim terminie reklamacja zostanie rozpatrzona, przy czym termin rozpatrzenia reklamacji nie może być dłuższy niż 1 miesiąc.
Rozdział 7
OdstÄ…pienie od umowy.
1. Zgodnie z UstawÄ… z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstÄ…pić od umowy sprzedaży towarów zakupionych w Sklepie bez podania przyczyny, skÅ‚adajÄ…c stosowne oÅ›wiadczenie na piÅ›mie w terminie 14, liczÄ…c od dnia wydania towaru (tj. od dnia odebrania towaru przez Konsumenta). Do zachowania tego terminu wystarczy wysÅ‚anie oÅ›wiadczenia przed jego upÅ‚ywem.
2. ZamawiajÄ…cy może odstÄ…pić od umowy, skÅ‚adajÄ…c Sprzedawcy oÅ›wiadczenie o odstÄ…pieniu od umowy. OÅ›wiadczenie o odstÄ…pieniu od umowy należy wysÅ‚ać na adres: 44-348 Skrzyszów, ul. PowstaÅ„ców ÅšlÄ…skich 11.
3. Konsument zwróci Sprzedawcy towar w terminie 14 dni od dnia, w którym odstÄ…piÅ‚ od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesÅ‚anie towaru przed jego upÅ‚ywem.
4. Zwrotu towaru należy dokonywać na adres Sprzedawcy 44-348 Skrzyszów, ul. PowstaÅ„ców ÅšlÄ…skich 11.
5. Sprzedawca w terminie 14 dni od dnia otrzymania oÅ›wiadczenia o odstÄ…pieniu od umowy zwróci Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego pÅ‚atnoÅ›ci, w tym koszt dostarczenia Towaru przy czym zwrot pÅ‚atnoÅ›ci nie nastÄ…pi do chwili otrzymania Towaru z powrotem.
6. Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument.
7. Konsument ponosi koszty zwrotu Towaru Sprzedawcy.
Rozdział 8
Ochrona danych osobowych.
1. SkÅ‚adajÄ…c zamówienia Klient wyraża zgodÄ™ na przetwarzanie podanych przez niego danych osobowych w celu realizacji i obsÅ‚ugi zamówienia przez SprzedawcÄ™, który jest jednoczeÅ›nie administratorem danych osobowych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.
2. Dane osobowe znajdujące się w bazie danych Sprzedawcy nie są przekazywane podmiotom nie uczestniczącym w realizacji umowy sprzedaży.
3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże brak zgody na przetwarzanie danych osobowych uniemożliwia zrealizowanie zamówienia Klienta.
Rozdział 9
Postanowienia końcowe.
1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie majÄ… wÅ‚aÅ›ciwe przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 roku – O prawach konsumenta.
2. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiÄ™dzy Sklepem a Klientem zostanie poddane sÄ…dom powszechnym wÅ‚aÅ›ciwym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postÄ™powania cywilnego.